Wednesday, May 28, 2008

Tekanang Perasaan


aku ada cerita nak kongsi..

semalam aku pergi merayap carik makanan kat sri gombak..

agak hensemlah aku pergi padahal aku pakai tshirt jer..

ahahahah...

aku singgahlah mc'donald sebab situ orang tak ramai..

masuk jer, awek counter tu dah usha..

ahahaha...

gedik plak dengan aku!!

ahahahaha....geli..

lepas aku beli blah la cepat-cepat..

nak ngorat akulah kiranya..

ahahah..dia gila kot!!!

aku ni dahlah huduh!!

ahahah..

actually aku ni bukanlah memilih bab awek cumanya aku ni dah banyak pengalaman..

aku penah kene reject banyak kali sebab tulah aku malas..

ahahah..sampai rakan-rakan kata aku gay...lawak sial!!!!

sebab ini blog aku so sukati la aku nak tulis apa...

ahahahah...

well..aku bukanlah gay dan aku tetap mengagumi wanita...

cuma belum jumpa yang sesuai buat aku..

bak kata mak akulah..

"kencing tak lurus lagi ada hati nak ada makwe"

ahahahah..

mak aku tue kekadang main cakap jer..

die tu belum tentu kencing lurus..

ahahaha...

No comments: