Wednesday, May 28, 2008

F.R.I.E.N.D.S



aku sekarang rajin pulak menulis..

menulis tentang isi hati..

sebabnya hari-hari aku penuh dengan cabaran dan dugaan..

aku dari dulu tak paham kenapa keadaan aku begitu..

baru sekarang aku paham..

well..

aku banyak menulis..

idea tu datang begitu sahaja..

aku tak minta pun..

pasal dugaan dan cabaran susah aku nak terangkan..

dari segala sudut aku cuba tabah menghadapinya..

kadangkala aku tak dapat harung,

waktu tulah aku jatuh merudum..

orang sekeliling tak tahu sebab aku tak nak..

aku buat-buat gembira sedangkan dalam bergelora....

sekarang hanya kawan-kawan yang boleh gembirakan aku..

walaupun aku ni kadangkala tak diterima,

ada kata aku gay,

ada yang tak suka,

aku tetap hormat sebagai kawan..

syukur kepada Allah,

aku sekarang ada ramai kawan tak kiralah lelaki mahupun perempuan..

at least aku taklah keseorangan..

thanks to all!!



No comments: