Monday, June 2, 2008

Hujung Minggu


...salam...

lama benor aku tak tulis,

masalah teknikal skit..

pc rosak...ahaahaha...

4 hari aku tanpa internet macam 4 tahun..

aku banyak keluar,

tengok wayang, jalan-jalan..

macam orang bodoh jer..

lepas tue lepak rumah kedua aku kat sri gombak..

kat sana macam takde apa..

jiran pun ntah apa2..

pasar malam jela ada..

malam minggu aku keluar lagi..

lepak kedai makan Jees Seafood..

ada orang belanja, pergi jela..

ahad pagi aku dah keluar lagi..

pergi klcc carik baju..

sblm tue dah singgah uptown danau..

xde pilihan..

kat klcc tu xlah mahal sangat..memadai jer..

aku sambarlah satu baju tue..

ahahaha...

malam tue penat aku..

sampai ada orang nak belanja makan pun aku tolak..

terlalu penat beb!!

ahahah..

lain kali aku sambung lagi..

nak makan jap..

salam..

No comments: