Thursday, June 26, 2008

minta simpati!


..salam..

hari yang baru,

cita-cita tetap yang lama..

huahuahuahua..

yang penting tak terpesong..


wah!

sejak akhir-akhir nie,

kat kolej ramai students..

takde tempat lepak..

masa aku masuk dulu taklah ramai camnie..

huahuahua..


ah!

aku jumpa seorang awek nie,

minat time tusyen tue..

ahahaha..

sekali jer nampak..

bebudak lain yang slalu nampak..




ohoho!!

semester baru nie,

rasa macam hensem plak kat kolej tue..

huahuahuahua..

ramai pandang..

agaknya aku pelik kot..

sebab tue pandang semacam..

huahuahuahua..


semester ni taklah best,

ramai takde..

semua extend..

nasib baik yang lain ada,

taklah buhsan tahap anjing..

huahuahuahua...


cerita punya cerita,

aku tengok student baru ni macam time aku masuk dulu,

huahuahua..

semangat giler!!!

tapi disebabkan terlalu ramai buat kepala aku semak..

huahuahua...

tapi takpe,

aku bukannya selalu ada kat kolej..

huahuahua..


puan nurul kata nak dedahkan studentnya iaitu aku dan rakan-rakan,

pasal blog entry..

ok ker..pelik!

huahuahua..

dedah jela mane tahu ok ker..

aku buat statement nie sure man gelakkan aku..

nak jadik blog entry konon..

huahuahuahua...

No comments: