Saturday, June 7, 2008

Main Game Malam-Malam Buta



Assalamualaikum,

salam sejahtera...

today is the day that i will remembered..

because i had a little fight with HER..

so terrible beb!!

haha..

tak mengapa,aku still maintain..

ahaha..

aduss!!

aku still tak submit lagi copy demo kat KRU..

malasnya!!!!

hari tue aku bukan main semangat!!!!

ada benda pulak yang menghalang..

so so so sad beb!!!!!

what a surprise,

next week im coming back to college..

i guess lah..

kalu this weekend dapat lubang kerja,

say goodbye to cosmopoint..

waste of time..

ahahaha...joking!!

before next week aku akan cuba betulkan semangat aku..

cuti yang menyeksakan beb!!

tekanan, halangan, keseksaan..

macam-macam ada..

tadi for the 1st time aku tengok cite si CECEP kat ARUNA..

macam sial suara dia..

ahahah...kelakar gila aku dengar..tak paham satu apa pun!!!!

lepas tue layan program NABIL tue..

memang kelakar, dapat gak aku menggelakkan diri hari nie..

ahahaha..

ok, that's all..

next time i will write more n more!!!

salam...

No comments: