Saturday, July 5, 2008

Dah Sampai Seru


salam

long time dah lama tak menulis,

very the busy,

buat itu,

buat ini..


bulan yang indah,

my father just got anugerah,

for his work to goverment,

30 years lorr..


and then got some good news,

for his 30 years,

they rewarded my father go umrah at Macca,

and the surprise is,

bawa mak sekali..


aku as a anak mestilah rasa gembira,

kerana pergi ke sanalah yang selalu diperkatakan,

Alhamdulillah,sampai seru kedua orang tua ku..

amin..


aku harap mereka selamat pergi dan selamay pulang,

Insyallah..


akhirnya aku rasa tenang,

kerana apa yang erjadi sebelum ni,

ada hikmahnya,

dan aku rasa sangat bersyukur..

amin..


semester kali ini tak sibuk sangat,

cuma nak berubah,

tak nak hancurkan harapan mak aku,

kesian dia..


pernah seseorang berkata dengan aku,

kerja ikhlas,

amalan mulia,

hehehe...


next time akan ku sambung coretan ku ini..


salam..

No comments: