Thursday, July 17, 2008

Inai Malam Pengemis


salam..

malam jumaat,
tak sempat nak ke surau,
kalau tak, aku pergi ikut
orang surau baca yassin..
penat gila,
aktiviti banyak hari ni..

online je terus buat bodoh,
tak tahu nak buat apa,
bak kata si amy kurus tue,
"buat bodoh tu indah"
statement yang paling ganas!
ahahaha...

assignment dah makin banyak ni,
adusss!!
tak kisahlah janji siap..

kat rumah ni,
dah kelam kabut sikit,
mak bapak aku sibuk kemas barang,
memang bersepah,
dah macam bilik aku plak!
ahahaha..

penat sangat aku hari ni,
sampai berapa kali asyik
terlelap je..
bayangkanlah pagi-pagi buta
pukul 6.00 aku bangun,
kena hantar kakak aku pergi
FELDA..
ahahaha..

well,
hari sabtu nak ke KLIA,
mereka nak pergi dah..
tak sabar aku rasanya
sebab tak pernah ke KLIA..
ahahaa..
sebalik tu rasa sedih pulak,
tapi apa boleh buat,
dah seruan, aku kena redha..
ehehehe..

esok merangkap hari jumaat,
ramai tetamu nak datang esok..
sure gempak rumah aku..
ahahah..
macam sial la jawapnya..
hikhikhik..

baru-baru ni,
laptop buduh ni kena virus..
macam sial..
dua-dua partision kena infected..
terpaksa format balik..
nasib baik dah ok sekarang,
aku taklah cemas sebab,
dah pandai format dah!
ahahaha..

nukilan akan bersambung
si lain masa..
blah pergi berak!

1 comment:

AmY said...

tolonggggggg
dah bosan buat bodoh...
tolonggggggg

p/s=gi ar buat tag tuh :P