Sunday, July 13, 2008

Permulaan yang baru


salam..

tinggal seminggu je,
sebelum ibu bapa aku berlepas ke Mekah,
rasa sedih pun ada,
rasa gembira pun ada,
Allah je yang tahu..

sebelum merepek lebih lagi,
aku bersyukur sangat-sangat,
sejak dua menjak ni,
kehidupan harian aku
bertambah baik,
bukanlah sempurna tapi
oklah..

aku mendapat inspirasi,
ingin menubuhkan sebuah kugiran a.k.a band,
tengah mencari-cari ahli
yang berbakat,
aku berdoa banyak-banyak,
niat aku ni tercapailah
tanpa ada halangan..

pencarian aku baru sahaja
mencapai 40%,
amir dah setuju nak join
kalau nama band die yang taruk,
ehehehe..
kawan sekolah aku,
falihin a.k.a jalut
pun sama bersetuju ingin join,
minggu depan nak duduk berbincang
dengan dia..
harap-harap dia setuju cadangan aku..
minta-mintalah..

next time,
aku tulis lagi,
tak tahu nak tulis apa..

No comments: