Wednesday, July 23, 2008

Terkenang Kenangan Lampau

samekum..

aku pernah suatu ketika dahulu,
ingin menjadi power rangers..
memang die hard fan siot..
masa mereka transforms,
memang bagi aku macam nak menangis..
ahahahah..

pernah juga aku rembat
pembaris besi, tali pinggang..
aku buat pedang semata2 nak jadi
red rangers..
ahahha..
bila terkenang balik,
bebalnya aku nih!
ahahaha..

sekarang ni,
zaman dah berubah,
tak sama macam dulu,
ahahha...
sekarang sebut power rangers je,
orang macam endah tak endah,
padahal dulu popular siot..
aku pernah ada permainannya,
beli kat kedai india..

ehehe..

sekarang superhero dah pelbagai,
ada yang minat ultraman,
ada yang minat batman,
ada jugak yang minat pingu jadik superhero,
tak boleh belah!!
ahahaha
aku tetap power rangers dihati,
kalau boleh legasi-legasi mereka
aku nk download tapi apa kan daya,
tak tahu nak cari mana..

superhero tu idola di dunia je,
jangan sampai leka sehinggakan,
lupa segala-galanya..
ehehehe

1 comment:

AmY said...

power rangers cool what :D

u merah...
i pink...

comel oh..omg..miss dat old swit time