Wednesday, July 30, 2008

Dari Jeddah ke Malaysia

Hari ini aku memponteng kelas sebab nak jemput kepulangan parents aku dari mengerjakan umrah. Satu pengalaman yang macam sial sikit. Kat KLIA, macam-macam orang aku jumpa, sama ada orang Malaysia, Indonesia, China dan sebagainya. Tapi rakyat Malaysia perangai mereka ok je, yang aku paling tak boleh blah pelancong-pelancong dari Pakistan, Afrika, dan sekutu dengannya. Bukan nak kutuk tapi ntah ler, dahlah berbau macam haram tang ketiaknya sampai lalat nak hinggap. Aku tak mandi 3 hari lagi wangilah. lepas tu, ada lah sepasang ekor kapel. Bukan niat nak jealous la kan, tapi duk 'beromen' kat situ, gaya nak horny jer. Pundek!. Aku dahlah semak time tue sebab tak dapat nak rehat semalam. Aku tengok brader-brader yang tunggu macam panas je tengok sang kapel nie. Dahlah belakang aku pulak!! Aku datang dan tanya diorang, 'Mr, what are you doing here? This is a public place, find a room la. Sial!'. ahaha!! Tang 'sial' dia tak paham tu! So aku tengok muka dia macam benganglah kan tapi awek dia macam malu. Dahlah awek dia seksi nak mampus, kang aku rogol tak pasal-pasal. Lepas 5 minit, terus hilang lesap kapel tu, oraitlah kebetulan mak bapak aku pun sampai.

Bila balik tue, tak best lagi ni. Sesak pulak kat federal highway, waktu kerja habis so redha jelah. Bila sampai rumah aku tidurlah!

2 comments:

AmY said...

gile berani sound org beromen..haisyhh..salute2 :P

manap..nnt kan..kite pakai ala-ala org masjid kite gi sergah couple2 ni nak tak?saje cari pasal...haha

Shukri said...

Xnk ler..
x brani..

dahlah polis kat sane sume pkai sub-machine gun..

nak mampos tue..

ahahah