Friday, August 1, 2008

Kurma dan Air Zam-Zam

Minggu yang istimewa sedikit, selepas pulangnya parents ke tanah air, ramai sedara-mara bertandang ke rumah. Setiap malam ada aje yang singgah, buat semak kepala aku kekadang! Macam sial Man bahan aku pasal 's' kat blog ni, nampaknya kenalah bertapis-tapis bila aku menulis..ahahah!! Hari sabtu compomlah ada yang nak datang rumah, nak ole-ole lah tue gayanya. ahahah!! Aku paling suka kurma sebab faveret aku, setiap kali aku makan kenyang sampai tak makan nasi..ahahah!!

Kat kolej, as usual je jumpa same person, same routine, same place to hang out or whatever!! Assignment pun dah berlambak sekarang nie, otak pun nak stressed. Nasib baik aku ada sebab kenapa aku nak ke kolej dan belajar.

Kepada Man, siot ko heboh-hebohkan kat orang apa aku tulis..ahahahah!!

Aku harap dapat hidup untuk menempuhi hari esok..AMIN!!

No comments: