Friday, August 1, 2008

Tolong Jangan Baca

Bila pandang memang tak puas, bila renung mula rasa sawan, bila tenung rasa macam nak cair, apa yang ada pada dia wei! Perrgghhhh, sekali pandang nampak macam nak pegang, sekali nak sentuh rasa pulak miangnya, memang ciptaan Tuhan amat istimewa. Tak elok berfikiran kuning, apa yang aku maksudkan adalah seorang yang aku kagumi a.k.a admirer. ( man, aku tahu kau tengah baca ) Kalau agaknya dia baca blog ni, sure dia kata aku sewel.

Dia ada bagi aku lirik lagu Nubhan Af6, lagu baru dia. Katanya lirik-liriknya tue ibarat macam dia. Perrgghhh, jiwang gak dia.

Dari luaran nampak cool jer, tak sombong, tak berlagak, dan muka yang tak berdosa a.k.a sweet! Gayanya peramah, pernah seorang teman terdekat berkata, memang dia talkative. Aku jumpa berbagai-bagai perangai perempuan, bercampur dengan ramai perempuan tapi ada sesuatu yang menarik pasal dia, iaitu mempunyai hati yang halus. That's make her so fuckin' special.

Dulu, hamba-hamba Allah yang aku kenali dan cuba ingin dekati memang mereka fuckin' special tapi mungkin mereka tidak mempunyai sesuatu yang X-Faktor. Mungkin ada tetapi aku tak dapat layan X-Faktor tue kot. Agaknya. Aku mendapatkan khidmat nasihat teman terdekat, it's up to me to take the next level. Shit, don't know what to do!! Many shit happen lately, that's why my mind didn't do the fuckin' prosess. Banyak aku belajar, benda yang aku takut nak buat, mendorong aku untuk buat. Dia terlalu matang, daripada kata-katanya mengingatkan aku pasal kisah 6 tahun yang lalu. Speechless juga aku tapi memang itulah kenyataannya. Dalam erti kata lain, caranya dah buatkan aku rasa matang, sejak daripada tu, aku dah banyak berubah walaupun tak banyak tapi ada sedikit. Aku dah mula menghargai kehidupan.

Kepada 'yang berkenaan', terima kasih kepada anda. Berbanyak-banyak terima kasih. Allah sahaja yang dapat membalas jasa baik anda.

Aku berdoa agar aku dapat diberi peluang untuk hidup untuk menempuhi hari-hari yang akan mendatang...AMIN!

2 comments:

AmY said...

ape punye kawan laa x bole simpan rahsia :P

anyway blog tmpt luahkan segala benda yg dlm kepala otak kite...

dorg nak ckp ape ckp laa

ni akaun sape?password sape?haha :P

Shukri said...

btul tue..
eheheheh