Friday, August 8, 2008

Sejuta Penghargaan

Terima kasih kepada rakan-rakan seperjuangan yang mengambil berat tentang aku.

Terima kasih kepada Aleffee dan Amir yang sudi datang 2 hari pada hari selasa dan rabu sewaktu bapa aku meninggal kat hospital. Firdaus, Capek, Ajak, Bob yang datang pada tengahari di rumah aku, sempat diorang datang dari kolej.

Kepada Amy, thanks sebab mengambil berat. Your the best!

Kepada kawan jauh, kak Ida yang dari dulu sampai sekarang memahami aku.

Kepada Asynawi, sanggup call aku balik.

Thanks Puan Nurul kerana memahami keadaan saya, proposal tu saya akan submit nanti.

Tak lupa kepada Ant, Irwan, Sam, Dila, Nana, yang sent mesej, call bertanyakan tentang keadaan aku. Terima Kasih!

Terima Kasih tak terhingga pada Ayen dan Man sebab sanggup stay kat rumah aku sampai jenazah dikebumikan. Sanggup redah malam naik bas semata-mata nak ziarah. Temankan aku time malam, taklah aku rasa stress..

Thanks to all!

1 comment:

AmY said...

Nama saya ada disana :)
Maaf tak dapat ziarah. Harap kamu tabah ye :)