Sunday, May 31, 2009

Jatuh dan Bangun

Dugaan satu demi satu datang cuba untuk menjatuhkan diri aku. Cuba untuk menjejaskan hala tuju hidup aku. Kalau tak beringat, mungkin aku akan jatuh ke dalam gaung.

InsyaAllah, after study ni of course aku on practical tapi belum tahu kat mana. Ada yang suruh aku keluar dari KL mencari ketenangan tapi aku tak boleh, kat sini aku ada benda yang belum diselesaikan. Lets just say, aku akan menghadapi situasi ni dengan tekanan yang berlebihan. Aku akan belajar untuk menerima segala tekanan yang negatif supaya aku dapat menempuhinya secara positif.

Alhamdulillah, kesihatan masih lagi sihat, aku dapat bergerak ke sana sini. Idea untuk menulis pun semakin lama makin memberangsangkan. At last, aku dapat menulis sesuatu untuk memuaskan diri aku, dapat tenangkan jiwa aku yang kacau ni. Hope this time will be better than last time.

After bulan May melabuhkan tirai, aku akan hanya pandang ke hadapan, aku hanya akan fokus dengan apa yang aku akan lakukan. InsyaAllah, jiwa memang terseksa tapi aku akan tempuh dengan rasa bangga.

This is just the beginning of a new life..........................................................!

No comments: