Sunday, May 17, 2009

Sekalung Penghargaan

from left : manap (director), amir, pika, lee, ustaz (tiada dalam gambar)

Keadaan di sini semasa melakukan penggambaran video untuk major projek aku. Video yang terpaksa di shoot dua kali berlainan pelakon disebabkan masalah yang kurang ajar. Sedikit gambar akan diselitkan.

director memberi arahan yang agak bodoh sedikit

cuba untuk memberi demo kepada pelakon

aku cuba memberi arahan tapi sume buat tak tahu!

diorang gelak aku beri arahan!

Pelakon yang berbakat BESAR!

Melanggar arahan ni!

sebelum akhiri sesi penggambaran, sedikit pose ganas!

lagi ganas!

Dia paham tak apa aku cakap ni?

Demikian tadi sedikit gambar untuk ditontonkan semasa menjalankan penggambaran muzik video untuk major projek aku.

Alhamdulillah, akhirnya berjaya juga siap.

Banyak-banyak terima kasih kepada team produksi,

1. Amir
2. Lee
3. Ustaz
4. Pika
5. Sam
6. Mas ( Kayu )
7. Noi

Walaupun ada yang suka mengeluarkan tahi merata-rata namun kerjasama tetap dihargai.

MAY ALLAH BLESS YOU

Amin....................................

1 comment: