Thursday, November 19, 2009

From Zero to Hero

Agak lama tak blogging, bukan main rehat sahaja sepanjang masa.

Actually, bulan ni aku just rest kan diri sebab 4 bulan yang lepas aku sudah teruk bekerja. 3 bulan praktikal dan sebulan contract just untuk buat buku untuk JPBD. Memang teruk gaklah sebulan tu, makan tak tentu, tidur tak tentu biasala kan, graphic designer. Paling senang kata takde life.

Oklah, ni pengalaman kan, tak kisah punya walaupun ada je orang kisah tapi bagi aku benda ni pengalaman, x salah kalau aku nak merasa. Payment pun boleh tahan bagi seorang yang freshie macam aku ni. Walaupun bidang tu bukan bidang aku tapi oklah kan.

Patutnya diorang nak aku stay lagi untuk buat buku untuk dua tempat tapi itulah, aku ada komitmen lain so aku terpaksa tolak. mungkin akde rezeki kot untuk aku teruskan kat sana. Tapi takpe, pengalaman aku bekerja kat sana sedikit sebanyak matangkan pemikiran aku dan aku sedar selama ni aku banyak main.

By the way, thanks to all staf and designer.

No comments: