Monday, November 9, 2009

Kenapa Perempuan Tidak Boleh Mengandung

Lamanya tak jenguh-jenguh kat sini, taklah lama sangat kot.

Baru-baru ni, aku ke sesuatu tempat untuk menenangkan minda dan emosi. Banyak aku belajar tentang diri aku sendiri.

Aku juga telah diberitahu satu info, mungkin akan menjadi tanda tanya kalau aku cakap.

"Perempuan yang selalu sangat keluar malam potensinya tinggi untuk tidak boleh mengandung"

Well, ini cuma petua orang-orang dulu. Mungkin betul, mungkin tidak tapi kalau ada contoh orang-orang sekeliling kita, mungkin itulah jawapannya.

Kadang aku juga terfikir, betul ke tak sebab kita dah hidup zaman moden sekarang. Gunalah pemikiran masing-masing, aku cuma meluahkan apa yang ada dalam pemikiran aku ni.

2 comments:

Anonymous said...

hai nice to meet you in your blog, nice blog... visited back in my blog and to be follower if yuo want to be famous, do you want to exchange link with me, if yes please confrim in my blog

Anonymous said...

hai nice to meet you in your blog, nice blog... visited back in my blog and to be follower if yuo want to be famous, do you want to exchange link with me, if yes please confrim in my blog, aq juga ga tau kenapa begitu ya?perempuan ga boleh hamil saat masa kontrak, hehehe