Friday, April 16, 2010

Especially to that Bitch!!!

dengki! dengki! dengki!

manusia memang semulajadi ada sifat ni, kadang-kadang aku pun ada dengki jugak tapi tak lah melarat sangat sebab aku jenis tak heran langsung. ok tak?

ini tidak, dengki-dengki bukan kosong mesti nak ada isi. macam-macam hal manusia sekarang, sampai aku pun benci dengan manusia termasuk diri aku sendiri. ada aku kisah!!!!!

kenapa perlu nak main halus-halus ni? tak boleh ke face to face? perlu ke nak hantar benda-benda karut? macam pukimak!!!

tapi kalau dah sampai terkorban seorang, sape je nak duduk diam?? ko tunggu lah, ada masanya nanti, kau akan terima pembalasan sama ada dari yang kat atas tu atau aku sendiri akan bagi pembalasan.

aku akan mark muka ko dengan family ko smpi 14 generasi keturunan aku. akan ku hapuskan keturunan ko sampai sperma pun takkan berani nak hidup!! InsyaAllah!!!!

1 comment:

ckindollah said...

betoi betoi...
aku SETUJU~