Tuesday, January 27, 2009

She's Totally Different

Semalam, sebelum aku nak keluar ke pondok, aku online sekejap internet. Well, saje je sebab sejak sakit ni, lama tak online. Sambil-sambil nak kacau Bob, Man, dan Syuan, tetiba sorang ni yang aku kenal iaitu Cik Ayunee, graduan Cosmo telah meng"BUZZ" aku dengan tiba-tiba. Hahaha!!

Terkezut jugak aku ni! Well, ada mood nak berborak, borak jelah. Tanya khabar apa semua sihat ke tak.

Borak-borak punya borak-borak, ada benda yang membuatkan kami ni sama. Haa!! Masing-masing sudah kehilangan ayahanda yang tercinta pada bulan yang sama cuma tarikh saje yang berbeza.

At last, akhirnya ada juga yang paham dan tahu apa yang aku rasa selama ni.

One thing good about her is, dia totally dah berubah dari segi pemikirannya dan juga kematangannya. Walaupun aku kenal dia taklah sangat, kenal as a rakan sekolej.

Aku masih ingat kata-kata sempoi dia, "everybody changing". Hahaha!!

Aku perasan, dia memang peka apa yang terjadi kat sekeliling dia. Well Done!! Hahahah!!

Well, kepada cik Ayunee mungkin sedang membaca blog aku ni. Selamat Berjaya dalam hidup, semoga dapat melanjutkan pelajaran anda ke peringkat yang lebih tinggi.


Hoooooooooooooo Reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!

1 comment:

Nad Eusoff said...

u guys mmg org yang kuat