Tuesday, June 15, 2010




Inilah sedikit sebanyak gambar yang aku boleh upload untuk tatapan semua, hari konvokesyen pada hari ahad yang lepas. biarpun agak messy dan kelam kabut tp yang penting part aku berjaya walaupun disamping itu aku turut bersedih kerana seorang insan tidak dapat melihat aku memegang sebuah skrol kejayaan ni. tapi aku masih gembira kerana mak aku tetap dapat melihat aku bertemankan kakak aku. nice. warna biru untuk course multimedia dan yang hijau oren adalah course grafik. tapi ada juga kawan-kawan yang still tidak sempat untuk konvo bersama-sama tapi tak mengapa, korang ada masa lagi tahun hadapan. GOOD LUCK untuk semua yang bergelar graduasi. nicee..



di bawah ini pula adalah majlis selepas konvokesyen iaitu pada malam hari. tema adalah 'retro night' dan bagi aku adalah merepek so aku pkai apa yang aku rasa patut aku pakai. memang ramai yang kelam kabut pakai style retro. so far majlis ni bagi aku kurang menarik perhatian dan harus diperbaiki lagi tahun hadapan biar orang tidak busan. makanan pula sucks! murah sangat, x kenyang kan perut langsung.






so, that's it..itu sahaja dapat aku kongsi, dah lama aku tak kongsi gambar kt blog ni. harap lepas ni dapatlah kami semua ni menjadi seorang yang berguna dan memperoleh kejayaan masing-masing. akhir kata, selamat hari bapa untuk bapa-bapa seluruh malaysia..

1 comment:

ckindollah said...

hencem gile Rin =DD