Friday, June 11, 2010

Convocation

at last,

convo juga aku akhirnya selepas mengharunginya selama 3 setengah tahun. pahit, manis, masam, masin semua dah aku harungi. dan syukur alhamdulillah sakit aku pun dah sembuh. thanks kepada sesiapa sahaja yang telah membuatkan aku berjaya mengharunginya.

di saat-saat hati tengah gembira untuk hari yang indah nanti, hati aku tetap bersedih kerana seorang insan tak dapat melihat aku convo. tapi tak mengapa la, aku redha. Allah lebih sayangkan dia. aku yakin, dia tengok aku dari jauh.

walaupun hanya graduation untuk diploma, aku tetap gembira dan excited gila. nak mengharunginya punyalah susah. im happy for it. hope berjalan dengan lancar nanti. InsyaAllah. im ready for it this sunday, hope get to see more friends there. haha. its time to get laid muthafaker!! hehe

No comments: