Friday, June 4, 2010

rehabilitation

cerita dimulakan apabila lepas memanaskan badan sabtu lepas, haru-biru bermain badminton dan selepas itu mulalah perut kelaparan dan kambing bakar menjadi sumber makanan ketika itu. memanglah ia faveret aku sekarang ni, mungkin sebab malam itu terover dose makan kot. macam makan nasi kot. dan kebetulan ada orang baru nak baik demam so berjangkit itu adalah penyebab besar jugaklah.

start hari ahad mulalah lemah-lemah badan aku, kepala pun dah biol cakap sorang-sorang.

dan kebetulan la pulak disambar petir, mampos terus.

so 3 hari start hari isnin sampai rabu proses rehabilitation. Alhamdulillah, dah bertambah baik dan bolehlah aku meneruskan kehidupan. aku pikir macam nak mati dah, kalu mati pun ok gak, senang hidup ni. haha. tapi Allah masih lagi beri aku peluang untuk terus hidup. naissss!

No comments: