Tuesday, August 11, 2009

Baru Lepas...

Salam Sejahtera..

Dua, tiga kucing berlari,
mana nak sama si kucing belang,
kelmarin bagai nak mati,
akibatnya dua hari menghilang..

Hehe..

Hari-hari hidup aku diuji dengan pelbagai dugaan dari Yang Maha Esa. Alhamdulillah, dah bertambah baik kalau nak dibandingkan ahad lepas. Memang macam orang nak mati aku dibuatnya.

Ternyata, dua hari aku menghilang mesti kat ofis sana rindukan aku kot. Hehe.

Itulah akibatnya dulu, aku nak sangat turunkan berat badan. Sekarang ni memang mendadak turun berat badan aku, daripada aku demam hari tu sampai hari ahad lepas aku kena lagi. Fuhh, ternyata memang impian aku dapat turunkan berat badan walaupun tak dapat kuruskan badan ni. Hehe.

Tak tahu lah kenapa asyik sakit je dua tiga hari ni, rasa macam ada je yang tak kena.

Aku rasa tak sedap hati sekarang ni, aku rasa macam sesuatu yang akan terjadi tapi tak tahu apa, tapi aku harap-harap tak ada yang buruk akan terjadi. Haraplah jangan.

ermm...Muthafader!!

No comments: