Friday, August 28, 2009

Happy Birthday To Me

Pada tanggal 26 August 2009 yang lalu, genaplah aku 21 tahun. Yeahhhhh!

Macam budak-budak pulak aku ni. Seperti biasa tak meriah pun birthday aku sejak dari dulu pun, aku ni bukanlah suka nak meriah-meriah gila babi ni.

Well, tahun ni agak suram sikit sebab tak ramai ingat birthday aku ni. Huhu. Tapi ada lah seorang ni, aku baru je sahaja kenal dan end up dia lah orang pertama wish kat aku. hehehe. Thanks!!

Eh, dah berapa hari puasa ek? Haha. Hampir seminggu dah berpuasa, tiada apa-apa yang berlaku yang boleh membatalkan puasa aku. Haha. Dugaan banyak sial, ada saje nak kenakan aku untuk membatalkan puasa. Hehe.

Kalau ada ubat puasa kan, aku dah ambil 30 biji je terus, tak payah nak puasa 30 hari.

Hahahahahah! Macam Kude!

2 comments:

Anonymous said...

hahaha..manap!
happy belated birthday k..
wish all the best and suskes always :D

D said...

Hepi belated besday.
Selamat hari tua. Lalala..