Tuesday, September 8, 2009

5 Sebab Kenapa Aku Tak Nak.....Terlalu Dikenali

1. Aku lebih suka menyendiri
- Aku ni jenis yang cepat bosan sebab itu aku lebih suka menyendiri.

2. Aku sangat rimas
- Bila terlalu dikenali ni ramailah orang-orang yang tidak dikenali mengelilingi ni. Itu yang buat aku rimas kot.

3. Pemalu
- Yang ini memang dah sebati dalam diri aku. Susah untuk aku rapat atau biasakan diri dengan orang yang baru aku kenal apatah lagi untuk menjadi orang yang terlalu dikenali. Dan aku juga pernah dilabel 'SOMBONG'. Memang kelakar.

4. Kuat merepek
- Ini juga penyebab utama, aku tak nak terlalu dikenali sebab ini lah. Aku suka bercakap benda-benda yang karut, merepek dan juga ntah apa-apa. Paling kurang pun akan menyinggung hati dan perasaan orang sekeliling aku. Hahaha

5. Aku gemar bercakap sorang-sorang
- Itu yang susah sebab bila aku rasa bosan atau tekanan, aku suka bercakap dengan diri sendiri. Bila dah terlalu dikenali nanti aku tak naklah orang kata aku gila. Memang aku selesa berbuat demikian.