Monday, March 16, 2009

Promote Lebih!

Status aku skang ni : Tengah keblek nk berak!

Tengah macam tu, ada je benda nak tulis.

Zaman laa ni macam-macam kejadian IT ada contohnya myspace, facebook, frenster dan sebagainya.

Sebagai contoh, aku adalah pengguna myspace, blogger ni dan juga frenster. Satu yang aku hairannya adalah pengguna-pengguna myspace. Bila tengok profile-profile mereka ( yang aku selalu tengok ). Promote GF / BF tu. Hahaha!

Bukan bermakna jealous la kan, aku pun ada awek jugak tapi takdelah sampai nak promote kat satu dunia yang diri ini sudah berpunya.

Time-time indah yela sibuk promote, amik ko gambar yang besor kat profile tu! Hahaha

Nak gelak, malas rasanya tapi ikut jelah gelombangnya. Aku cakap je lebih, ntah-ntah kalau aku ade awek pun sama gak kot. Hahaha!

Aku tahu, lepas aku posting pasal ni pasti ada yang tidak puas hati dengan aku lepas ni. Mungkin marah, mungkin akan kata aku jealous sebab takde awek dan juga mungkin akan kata aku ni tak sedar diri. Hehehe!

Well, aku tulis benda ni pun bukannya nak kutuk or merendah-rendahkan mereka ni. Aku cuma saje nak tulis-tulis.

Fikirlah kebaikan dan keburukannya.

Tagline baru aku, "Malas nak Cakap".

Hahahahh

1 comment:

AmY said...

profile saya tak macam tu pun.

gila tak cool kan?

wakakaka

=))