Monday, March 2, 2009

Minggu Yang Sakit

Hari ahad aku mengalami exam dengan encik Arisyuan and encik Rahman. Pagi je exam bersama-sama, belah petangnya aku sorang je. Ada fokus sikit. Hahaha!!

Masuk je ke kelas, aku rasa lain macam. Ntahlah, rasanya macam diperhatikan. Ada lah yang memerhatikan aku tu, bukan sebab aku perasan aku hensem kan. Hahaha!!

Ade lah seorang budak tu rasa macam memerhatikan aku je. Hahaha!!

Aku perasan, mana pernah orang yang aku tak kenal nak senyum dengan aku, awes ( aweks ) plak tu. Kan? Hahaha!! Kalau aku sakat jelah nak senyum.

Actually, aku nak tulis sequel kepada "Hunger For A Trip Part 2" tapi takde idea nak buat cerita. Aku just tulis pasal awes tulah. Tak silap aku, awes tu duduk area-area dekat dengan kawasan aku. Agaknya sebab itu kot, maybe dia pernah nampak aku kot kat mana-mana.

Kalau ikutkan, hari tu nak ajak dia tumpang sebab satu jalan kan, tapi aku ni malaslah nak perasan. Bukannya ada apa pun.


Manchester United telah menjuarai Carling Cup semalam dengan penentuan sepakan penalti. Tahniah kepada Ben Foster merangkap goalkeeper yang telah save sepakan Jamie O'Hara dan sepakan David Bentley tersasar. Persembahan terbaik Ben Foster, he deserved the Man of The Match.

No comments: