Friday, November 28, 2008

New Tag From Dyana!!!

1. 7 Fakta tentang aku
  • Aku kekadang seorang yang tak guna.
  • Aku sangatlah malas.
  • Aku sangat suka bercakap sorang-sorang.
  • Aku memang pantang ada makan free, aku join the club.
  • Aku seorang yang susah sangat nak marah.
  • Aku memang boleh diharapkan kekadang.
  • Aku suka kaler biru dan merah. Kenapa? Warna itu yang boleh tenangkan aku.

2. 7 Perkara menakutkan aku di dunia
  • Aku takut kehilangan orang yang disayangi.
  • Aku takut peperangan.
  • Ular dan obor-obor
  • Blackout. Sebab aku takut langgar dinding.
  • Aku memang takut kalau nak pergi rumah kosong. Rasa seram sejuk.
  • Kemalangan. Rasa macam trauma pulak.
  • Takut makan ubat air. Ahahaha!!

3. 7 Lagu buat masa sekarang

  • Cradle of Filth - Nymphetamine
  • Dying For Autopsy - Broadcast to Outer Space
  • Roadrunner United - In The Fire
  • KRU - Mahaguru
  • Metallica - The Day That Never Comes
  • The Hives - It Won't Be Long
  • Slipknot - Psychosocial

4. 7 Perkara yang selalu disebut

  • huahuahua
  • pan...kreas!
  • ntah
  • siotan!
  • perrgghhhh!!
  • tak guna betul!
  • aah

5. 7 Perkara yang amat bernilai

  • Diri sendiri
  • Keluarga
  • Suriana
  • Laptop
  • Selipar
  • Handphone
  • Perfume


6. 7 Pertama kali dalam hidup aku

  • Pertama kali jejak Pavilion. Wahh!!
  • Pertama kali menangis teruk kat hospital masa Ayahanda meninggal dunia.
  • Pertama kali bayar zakat fitrah.
  • Pertama kali drive kereta.
  • Pertama kali nampak maksiat depan mata. Hahaha!
  • Pertama kali ikut naluri sendiri.
  • Pertama kali keluar dengan 'dia', rasa seronok nak mampos! Hahaha!


7. 7 org bertuah sambung tag ini:

  • Bob
  • Amy
  • Itu jela kot, aku tak ramai kawan kt blog ni..Hehehe! Redha je ler!

2 comments:

Nad Eusoff said...

pan....kreas?
wah..pelik tuh..selalu sebut?
hikhik

AmY said...

1st time kena tag dgn manap..weewit

:D