Thursday, July 2, 2009

Si Dia

Pada suatu hari, sang kancil dan sang buaya..................................hahaha!

Salah cerita. Minta maaf.

Nak dipendekkan cerita, aku rasa sangat-sangat gembira. Nak tahu kenapa?

Pertama, aku dah mula bekerja di sebuah company advertising kat area-area Jelatek. Sorrounding pun ok, bos pun ok and then satu team dengan shahrin. Oklah, hari jumaat esok secara rasminya aku mula bekerja. Hehe.

Kedua, aku dah mula gembira kerana Si Dia sudah gembira di samping orang yang disayanginya. Tak sia-sia dia memilih orang lain daripada memilih aku. Macam mana aku tahu? Aku saje-saje je call Si Dia pukul 12.00 tengah malam tadi, apa yang aku dengar cuma panggilan busy. Maknanya tengah bergayut. Hehe. Syukur kerana Si Dia sudah temui kebahagiaan yang dia inginkan selama ini. Harap hubungan mereka berkekalan. Amin.

How about me? Hehe.

Aku still sama macam dulu, dan buat masa ni masih lagi tetap sama, masih lagi tiada perubahan. InsyaAllah, slow-slow aku akan bangkit dari kegagalan, kekecewaan. Buat masa ni, aku perlu mempunyai perancangan untuk kehidupan aku. Banyak nak kena fikir ni. Hehe.

Sejak bergaul dengan shahrin ni, macam-macam perkara aku dapat pelajari. Heee..

Bulan July ni padat dengan aktiviti. Harap tak ada apa-apa yang boleh menghalang aku.

Yang penting kene FOKUS!!!! Hehe.

No comments: