Thursday, July 2, 2009

Percubaan Pertama

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera..

Busy, Busy, Busy!

Hari ni aku ke rumah syeda, untuk sesi photoshoot untuk bisnes dia. Guna khidmat ustaz jelah dan tak sangka lee pun join sekali. Nasib baik tak kena tangkap khalwat. Haha.

Ada lah sikit gambar yang sempat snap tapi aku taklah nak tunjuk gambar photoshoot tu, bahaya dowh. Aku bukan nak promote barangan dia. Hehe.

Adalah sedikit pose-pose candid.

Sopan je lee duduk

Air yang disediakan adalah air oren. Hehe

Inilah wajah terbaru aku selepas makin lama menyepi. Hehe
Ada gaya-gaya seorang pengarah tak? Haha

Wajah penat sebenarnya bila photoshoot ni nak habis! Hehe

Lee tak buat apa pun, tengok tv je. Hehe

Kadang-kadang senyap dia ni sewel jugak, nak try baju tu! Haha

Asyik emo je muka aku ni. Haha. Mungkin aku merindui seseorang
kot ataupun aku hanya berfikir untuk berjuang. Hehe

Inilah gaya seorang bos, asyik nak mengarah orang je. Hehe
Inilah bos yang baik, tak pernah marah anak buah. Hehe


Well, this is my fisrt time buat sesi photoshoot. Berbanyak terima kasih kerana tanpa ustaz dengan lee, sesi ni takkan menjadi.

Banyak-banyak terima kasih juga kepada syeda kerana dia beri peluang kepada team aku untuk buat sesi ni. Terima kasih banyak-banyak. Nak tahu apa yang dia buat dengan gambar tu sume, make sure pergi kat blog bisnes syeda.

Rambut aku tetap sama. Haha.

Percubaan pertama berjaya, aku akan cuba yang lebih lagi. Tunggu aku update next entri.

" Berjuang Demi Maruah "

1 comment:

NOIN said...

bile percubaan kedua?