Monday, September 8, 2008

No mood

Arrggghhhhh..............................................!

Tensionnya otak nie.
Sejak akhir-akhir ni otak aku rasa macam nak meletop je ni. Tak tahulah apa yang bermain di fikiran sampai nak meletop dibuatnya. Banyak sangat kat dalam kepala aku ni.

Pasal diri sendiri, masa depan, keluarga, masa, calon pilihan. Peningnya kepala, kalau boleh aku sembelih otak aku kan bagus. Aku perlu cuti panjanglah, nak memperbetulkan otak aku ni. Aku ingat nak ke Langkawi tapi mak aku pulak tak mahu pergi, katanya nanti, belum masanya. Aku mengeluh la jawapan dia so redha jela.

Aku ada berfikir sejak bercuti ni, lebih elok kalau aku kuarantinkan diri sendiri. Nak pulihkan balik semangat yang hilang ni. Ya Allah, Kau tolonglah hambaMu ini!!!!!!

1 comment:

AmY said...

jgn macam tu..
ape jadi sekalipun hidup kena terus...