Wednesday, September 3, 2008

Wes Mangan

Wuaaarrrgggggggghhhhhhhh!!

Bulan puasa. Bila datang je bulan puasa, mesti nak ingat raya. Baru satu hari puasa dah sibuk main mercun bunga api. ahahaha!! Bila datangnya bulan puasa ni, semua terbatas untuk aku. Ceh!

Kalau bukan bulan puasa, bangun je pagi compom jari aku akan terus ke hidung mencari bahan-bahan galian. ahahahah!! Nasib baik kentut tu tak membatalkan puasa kalau tak compom tak puasa aku. ahahah!! Bodohnya aku, kalau orang tak kentut satu hari, kan bawa penyakit namanya. ahahaha!!

Bila datang je bulan puasa, tengoklah budak-budak kecik. Ada yang nak puasa, ada yang malas nak puasa, ada gak yang pura-pura sakit tak nak puasa. ahahaha!! macam-macam ragam. Yang tak boleh blah, orang dewasa pun begitu gak ( bukan akulah ).

Yang best bulan puasa ni, aku bolehlah kurangkan berat badan sikit.

Hari ni aku nak ke KL, nak beli Al-Quran, sejadah, dan lain-lain. Nak sedekah kat masjid dan surau berdekatan. Ingat nak gerak awal tapi bila tengok jalan KL macam sesak, pergi lambatlah.

No comments: