Wednesday, September 17, 2008

Rawang ke Country Homes??

Hari Rabu 17.09.08

Lepas sahur terus mandikan diri bayangkan time tu pukul 5 pagi. Just checking2 kereta lepas tu dan terus hantar along ke office. Aku ingat balik jer rumah nak tidoq sekejap, 17 minit je aku tidoq, mak aku suruh hantar kat rumah kakak dia a.k.a makcik aku. Dah tu jam pukul 8 lebih, dia suruh aku merayap kat mana-mana. Pantang dengar merayap. Ajaklah Azroy, call Bob dia tak angkat. Takde tempat nak pergi, aku ke kolej kalu ada budak-budak lain. Waktu pun pagi, mana ada sesaper.

Nak tengahari, so aku ke Rawang la. Call dan kata nak jumpa. Habis cerita.

Dapatlah aku jumpa, lama tak jumpa kan. Lama gak tak jumpa, asyik bercakap through telefon jer. Lama gak perjumpaan kitarang, disebabkan bulan puasa, dia ajak aku pergi Ulu Kancing kot kt Taman Rimba Komanwel tu. ( Lupa plak! ) Lepak-lepak je, burak-burak. Bulan puasa, tak banyak tempat boleh pergi, kalu bukan bulan pose, sure ajak pergi makan.

Lepas hantar ke office dia, aku baliklah. Balik dan tidoq sampai buka puasa. Habis Cerita.

No comments: