Sunday, September 14, 2008

Tag Dirembat - Ditag oleh Amy Si Kurus

starting time : 11.49 PM
location : ruang tamu, ada meja, ada laptop.

name : Muhammad Shukri a.k.a manap
sisters : Norhasliza.
brothers : Tak ada.
shoe size : 8-9 kot.
height : 170 cm.
where do you live : Taman Selasih Fasa 1, Taman Sri Gombak Fasa 2.
favourite drinks : kelapa, tembikai, zam-zam, suam.
favourite breakfast : tak pernah breakfast.
have you ever been on a plane : tak.
swam in the ocean : pernah masa zaman dulu-dulu.
fallen asleep in school : pernah. kelas sejarah cikgu Sharifah kot, panggil Sarjan Pah.
broken someone's heart : pernah kot.
fell off your chair : pernah, berkali-kali sampai patah.
sat by the phone and waited for someone to call : sape je nak .


what is your room like : 1 katil, ada 2 almari besar, 1 almari kecik, tapi selalunya aku tidur kat ruang tamu takpun kat dapur.
what's right beside you : of course la bantal.
what is the last thing you ate : nasi lemak dan air cendol.

ever had...
chicken pox : pernah.
sore throat : pernah.
stitches : pernah time jatuh basikal dulu.
broken nose : tak, hidung aku kuat.

do you...
believe in love at first sight : ntah.
like picnics : suka kalau kena dengan tempatnya :)
who was, were the last person you danced with : apa kejadahnya nak dance ni!
last made you smile : tengok makanan kat bazar Ramadhan.
you last yelled at : budak-budak kecik kat surau sebab bising.

today did you..
talk to someone you like : sape? ntah!
kissed anyone : apa kehe cium2 ni!
get sick : still sihat dan bernyawa.
talk to an ex : tak.
miss someone : I miss my late father.
eat : time berbuka tadi.
best feeling in the world : buat lawak dan orang gelak.
do you sleep with stuffed animals : apa kejadahnya, tidur freestyle sudey.

what's under your bed : macam-macam ada, you named it!
who do you really hate : tak paham bahasa.
what time is it now : 12.16 PM

5 things I was doing 10 years ago
1. tinggal kat sentul.
2. aktif bola sepak.
3. main guli kat padang.
4. beli nasi ayam Pak Cik Jai.
5. mengaji kat rumah makcik apa ntah nama dia.

5 things on my to-do list today
1. sahur.
2. mandi.
3. shopping.
4. buka puasa.
5. tawarih eh silap, tarawih.

5 snacks i enjoy
1. super rings
2. biskut tiger.
3. cadbury.
4. nano-nano.
5. coco crunch.

5 things i would do if i were a billionaire
1. beli rumah.
2. pergi menunaikan haji dengan mak dan kakak.
3. apa mak aku nak, aku belikan.
4. kahwin dengan orang yang sayang aku seadanya.
5. selebihnya aku sedekah.

5 of my bad habits
1. korek hidung.
2. kentut tanpa amaran.
3. bangun lambat.
4. buang masa.
5. rukun Islam tak pernah cukup, sembahyang lah!

5 places i have lived in
1. Rumah Setinggan Sentul
2. Flat PPR Taman Melati.
3. Taman Selasih Fasa 1.
4. Taman Sri Gombak Fasa 2.
5. Parit Pinang Seribu, Muar, Johor.

5 people i'm tagging
1. aku
2. aku ler
3. aku la
4. aku nie
5. aku lagi

1 comment: