Thursday, October 16, 2008

20 Tahun

Enough of that!!!

Setelah hampir 20 tahun lebih aku hidup, barulah aku menyedari bahawa kehidupan aku sedikit berbeza dengan orang lain. Mula-mula, aku tak biasalah lebih-lebih masa sekolah dulu. Macam-macam hal jadi semua depan mata, live, ahahaha. Tak boleh blah! Aku malaslah nak cerita secara details sebab peribadi, mana yang tahu tu memang paham kot.

Lama-kelamaan baru aku sedar, sebenarnya ada hikmah juga banyak benda jadi kat aku, boleh jadikan benda tu sebagai pengalaman hidup untuk aku di masa akan datang. Hehehe!! Tak sangka plak aku bila dah sedar, aku rasa best plak alami pelbagai macam perkara.

Aku sekarang dh addicted dengar lagu Rossa - Ayat-Ayat Cinta.
eheheh..

5 comments:

D said...

kita serupa..

"maafkan bila ku tak sempurna.."

ahahahaha~

Shukri said...

"cinta ini tak mungkin ku cegah"

ahahhaha

D said...

kau janganlah nak buat aku menyanyi plak kat komen kau neyh.
adoi.

Nad Eusoff said...

ayat-ayat cinta bercerita...
what a nice wordings..
i love dis

Shukri said...

hahahahahhahahah