Wednesday, October 8, 2008

Lunch Together

Semalam, Bob dan rakan-rakan melawat ke Hafiz kat hospital. Aku tak sempat plak nak ikut sebab mak aku ajak aku beli perkakas nak bertukang so alamatnya kalu mak aku dah ajak gitu, lama lah jawabnya.

Bob beritahu, Hafiz dah bertambah ok. Dah boleh makan, bercakap apa semua tapi ingatan dia je yang agak kurang sikit. Tu jer. Makan KFC lagi, tak nak kalah. Hahahaah. Errmmm, tengoklah kalau aku ada kesempatan, aku nak melawat dia lagi.

Tengahari tadi juga aku keluar lunch dengan Sue, makan McDonalds. Kat mana lagi, Rawanglah. Ingat nak bawak makan yang berat-berat ke, dah dia yang nak makan situ. Aku ikutkan jer. Balik je lunch aku terus ke rumah Man, bayar hutang modulator. Borak-borak apa yang patut pastu gerak balik singgah rumah Bob, tak masuk pun.

Temankan Bob basuh kereta kat area mapley Thaqwa sana. Borak-borak dengan Bob pasal hal masing-masing. Tak sangka Bob juga berjiwa jiwangs. Hahahaha...

Akhir kata, aku happy gak hari ni dapat ketemu dengan Sue.

1 comment:

Nad Eusoff said...

wah..dah nak mule cerita chenta ka?
hiks