Thursday, October 30, 2008

ntah

Rasa kurang selesa!
Rasa semak!
Rasa nak cabut kepala!
Rasa gila!

Dalam 2-3 hari ni, minda macam biul. Kepala dah pening-pening yang agak pelik, nak muntah-muntah pun ada. Takkanlah aku mengandung kot. Hah, sial. Aku bukan khunsa.

Kekadang fikiran melayang, aku rasa character pun semacam berubah. Rasa tak macam dulu je,
dulu aku macam sengal, badigol. Sekarang aku rasa macam suka gila menyendiri, kira macam alone lah. Aku banyak berfikir ker? Takde pulak, aku rasa aku tak fikir sangat.

Time aku post blog ni, kabel kat tangan aku, nak hentak kepala yang pening ni!!!!!!!

6 comments:

AmY said...

itu namanya depress kot...hehe

apa masalah ni dude?

D said...

tertekan? biasalah tu. tonton wonderpet di tv9. boleh kurangkan tekanan atau menambahkan tekanan mungkin.
chill!

Shukri said...

depress ker?
ahahaaha

ceh ceh ceh!!

wonderpet?
cter apa agaknya..
kalu citer american next top model boleh kot..

ahahahahah

Nad Eusoff said...

relaks yer kawan..
jgn tensi2..

Nad Eusoff said...

relaks k..takmau tension2..

D said...

bagi mengurangkan pening kepala kau, aku telah tag kau.
:)