Friday, October 10, 2008

Ayat-Ayat Cinta

Ya Allah, tersentuhnya hati dan perasaan aku bila menonton cerita Ayat-Ayat Cinta. Mungkin dah ramai yang tengok dan dah tahu cerita tu. Tapi aku tak tengok langsung sebab tu aku cuba-cuba tengok. Mulanya aku memang agak kutuk-kutuk lah cerita tu, bak kata bob, menggedik tengok cerita tu. Well, aku tarik balik segala yang aku kutuk tu.

Aku teringat kata-kata terakhir Maria sebelum menghembus nafas terakhir, "Aku baru tahu apa makna cinta daripada memiliki cinta itu", lebih kurang camtulah ayatnya. Memang mendalam maksud dia tu.

Apa-apapun insaf sekejap..ehehehe

3 comments:

Nad Eusoff said...

memang sodeh citer tuh..
really2 sad..

citer love pun sedih juga..
nangis2 tgk
ish ish

AmY said...

erk best ke?
mcm jiwang sangat je...haha

D said...

best laa..
cte neyh xde la jiwang sgt..
just menunjukkan pgorbanan seorang isteri thdp suami dye je..
rugi tak tgk..
aku pas tgk cte neyh addicted nynyi lgu rossa tuh..
hampeh~