Monday, October 6, 2008

Ke Bengkel

Hari ni hari apa ek? Oooo, baru teringatlah, hari isnin rupanya. macam nilah rupanya kalau cuti je kerjanya. ( hahahah )

Hari ni pagi-pagi buta dah bangun dalam pukul 8 lebih, mandi apa semua, siap-siap apa semua. Bukan nak pergi Rawang ok, heheheh. Nak pergi servis kereta arwah bapak aku jer, nak repair apa yang patut. Makan pun tak, terus je blah pergi Sri Gombak ada satu workshop ni. Arwah bapak aku selalu servis kat situ.

Kereta pun dah ngok ngek nak mampos, gear pun dah macam sial. Takut gak kalu tengah-tengah jalan nanti tetibe tak boleh jalan so pergilah repair. Memang banyaklah nak di repairnya, ntah apa namanya, aku pun tak reti nak menyebutnya. Lantaklah janji aku puas hati diorang repair.

Agak bosanlah menunggunya kat workshop tu, nasib baik boleh cuci mata. Sebelah kedai ada kedai jual bunga, hypershoe, bata, yang bekerjanya semua cun-cun belaka. Awek tau. At least taklah bosan. Bayangkan aku puasa lah kiranya tak makan, tunggu sampai habis repair. Agak-agak pukul 3 lebih baru siap complete semua, time tulah perut aku dah keroncong kuat sangat so apa lagi aku serang Secret Recipe. ahahahah.. Tak ingat aku makan sampai tak larat. Nasib baik kat situ takde orang.

Lepas makan, aku baliklah terus buat tahi mata. Tidur!

eheheheh..

1 comment:

Nad Eusoff said...

gigih kamu yer..
nunggu keta berojam-rojam..
ihiks..
wah..secret recipe tuh..
biler nak banje saye cheese cake??
wahah