Sunday, October 19, 2008

PLACES

Hari ni satu hari suntuk keluar ke Taman Tasik Perdana dengan Pavilion dengan Bob. Dapatlah snap beberapa gambar untuk tatapan.

Kt pasu bunga besar yang banjir dalam tue.


Hari minggu orang ramai gaklah kat sana, ada merentas desa pulak. Tempat besar so takdelah nak kacau diorang ke. Masing-masing buat hal sendiri. Bob pula bila dah start snap, mulalah pencarian apa ntah. ahahahah..

Bob paksa aku masuk dalam tue

Ronda-ronda, dapatlah macam-macam benda menarik untuk dikongsi bersama. Aku bukanlah first time pergi sana, ada lah 2-3 kali tapi kali ni aku dibekalkan kamera untuk snape sesuka hati aku. hehehe...


Best tengok posisi pokok ni

Aku ada jumpa satu mcm tempat rehat takpun pondok la. Tengok cara diorang hias tempat tu memang unik. Geli pun aku ada rasa.


Tengok sendiri. Sangat Unik!!!

Kitarang nak ke taman rusa dan kancil lepas ni, tapi sebelum sampai ke sana, aku rasa macam diperhatikan je. Hahaaha.. Bukan awek, last-last ntah apa benda orang panggil ni, orang-orang.



Inilah dia

Rusa betina

Rusa jantan yang tengah stim!!


Penat jalan-jalan, kitarang berpindah tempat ke Pavilion. Tak tahu nak pergi mana, main cakap je pergi sana.

Ni butik eksklusif tepi Pavilion

Aku rasa time ni tak hujan pun


Kitarang masuk jugak Pavilion, usha-usha apa ada kat dalam sana. Taklah hebat sangat pun, sama je macam giant kat rumah aku cumanya Pavilion tempatnya unik sikit. Hehehe..

5 comments:

Khairul said...

Tidak!!! Aku tidak terlibat dengan noda - noda ini :P

Nad Eusoff said...

wah..dasatnye berjalan..
panjang kaki yer

D said...

mana kau tahu rusa jantan tu tgh stim?
wahahaha..
siot je.

Shukri said...

ahahaha..
aku tahulah..

aku saksikan sendiri live show..

kah kah kah!!!

AmY said...

first time gi pavillion ke apa?
hahahahhahahahha

giant batu caves jugak nak compare pun..haisyh