Friday, October 10, 2008

Tag Berbahasa Melayu-Di tag oleh Nurul Aimi

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
Keluarga, Saudara's, Rakan-Rakan Seperjuangan, Insan Yang Disayangi.

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
McValue Sausage McMuffin, Nasi Lemak Sambal Sotong.

3. Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu?
Mestilah dekat rumah, mana ada orang nak kahwin tepi loji kumbahan.

4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?
Tepuk dada, tanya selera.

5. Adakah anda di lamun cinta?
Aku memang suka menggelamun.

6. Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam?
Jees Seafood kat Sri Gombak, belakang Pasaraya TC Permata.

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
Ujang Bumper Raya. Tahun lepas punya raya daa..

8. Apakah nama penuh kamu?
Muhammad Shukri Bin Sanosi

9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
Dua2 boleh..

10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
Dari dulu aku nak jumpa Aziz M. Osman.

11. Christina atau Britney?
Antara dua-dua ni, sape pandai buat sambal belacan, dia pilihan aku. ahahah..

12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
Mesin yang cucikan, Yang kecik-kecik tu basuh guna tangan lah.

13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pergi?
Mana-mana pun seronok, tepi loji kumbahan pun takpe.

14. Pelukan atau ciuman?
Dua-dua tak boleh ker? hahaha

15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.
a. Dia kawan yang baik dan tidurnya yang tak menentu sape lagi kalu bukan si Amy Kurus tu.. haahhahha

16. 8 perkara yang amat saya gilai
i. Tv.
ii. Tidur.
iii. Gosok perut.
iv. Online.
v. Gelak sorang-sorang.
vi. Pusing sampai pening.
vii. Isi minyak kereta.
viii. Termenung sampai lebam, dah tak tahan, nyanyi lagu nasyid.

17. 8 perkataan yang sering di ucapkan
i. ntah
ii. letih siot!!
iii. huahauhauahu
iv. apa kehe! apa kehe!
v. What the fish!
vi. iskh!
vii. siot ko!
viii. Oi!


18. 8 buah buku yang paling terbaru dibaca.
i. Alam Kubur
ii. -
iii. -
iv. -
v. -
vi. -
vii. -
viii. -

19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali.
i. Dear God by Avenged Sevenfold.


20. 8 perkara yang saya pelajari tahun lalu.
i. Sembahyang 5 waktu
ii. Cuba menjadi berani.
iii. Jadi lebih tabah dan redha
iv. Jangan pakai baju sebarangan kat Cosmopoint, nanti kena bahan dengan aku dan rakan-rakan.
v. Jangan pakai pakaian perempuan, buruk rupanya...ahahah.
vi. Nak tutup aurat tapi x larat..aahahah
vii. Mengacau orang buruk padahnya.
viii. Aku belajar jadi orang gila, memang seronok sampai aku jadi sewel sekarang..ehehe

21. Mari mengetag 8 orang lain.
i. Sape
ii. agaknya
iii. aku
iv. nak
v. tag
vi. ni
vii. la
viii. ahahahahah

No comments: