Friday, October 10, 2008

Terjah Sogo!!!

Warrgghhh..so damn tired today. Banyak sangat keluar sana, keluar sini. Pagi-pagi dah keluar ke pasar sentul beli sayur-sayuran, daging dan sarapan. Jalan sesak gak, pagi sangat pergi. Ni ada janji dengan orang kat rawang ni, jam dah pukul 11, janji pukul 12.30. Tak boleh jadi kalau lepak lama sangat kat rumah makcik aku, balik terus siap-siap padahal lupa plak hari ni hari jumaat, patut siap-siap nak pergi sembahyang jumaat. ahahahah..

Aku pergi jugak Rawang dari Gombak, keluar rumah pukul 12, rush jugaklah dengan jalan sesak sikit, budak-budak balik sekolah lagi. Sampai sahaja di rawang, terus rush ke kolej jap katanya ada hal penting nak diuruskan. Aku ikutkan jer, dah janji. Buat itu, ini, patah balik ke Rawang sebabnya break dia sampai pukul 2 je, alamatnya tak dapat nak lunch sesama lagi. Nasib baik aku dah makan nasi lemak sebelum keluar tadi.

Yang sempat hanya tapau makanan je untuk dia, aku tak beli pung, masih kenyang lagi. Lupa plak hari ni patutnya aku kena bawak mak aku keluar KL. Terus rush balik rumah, tak sempat nak rehat sangat. Hari dah mendung gila, nasib sempat sampai Sogo sana. Baru aku tahu, start hari Khamis - Jumaat ada sale kat sogo hanya untuk membership sahaja. Hehehe.. Kata orang, "Alang-Alang Menyeluk Perkasam, Biar Satu Badan Masam", aku terus serang dua baju. Murah harga bila dah 70% diskaun. Harga asal, RM 89.90, lepas diskaun, RM 26.97.


Masa mak aku jalan-jalan cari handbag, aku malas nak layan. Aku buat hal sendiri, jalan-jalan cuci nafsu. (hahaha).. Aku macam tertarik kat baju ni, mula-mula nak beli warna hitam je. Apa salahnya beli dua warna.


Aku terus amik tanpa berfikir panjang. Kalau orang lain tengok, agak-agak kata tak padan tu lantaklah janji aku rasa berkenan. Rasa-rasanya warna putih dah jadi warna faveret sekarang ni. (hehehe)..

Sambil-sambil jalan tadi jugak sambil tu menunggu mak aku jalan-jalan cari handbag, aku sempat beli buah oren dari South Africa. Murah, RM 4.50, kalau kat luar tu mau tak mau selonggok RM 10. Kiranya murahlah gak, sempat lagi mengutuk ada sorang makcik ni, letih aku tengok, beli barang taklah mahal itupun nak pakai kad kredit. Ntah apa-apa. Aku ni beli banyak gak pakai cash lagi. (hehehe)..

Habis je ingat nak makan kat belakang Mydin sana, hujan lebat sangat. Makan je kat foodcourt Sogo. Habis makan, baliklah!!!!!!!!!!!

No comments: