Monday, June 22, 2009

AKU TERUK, DIA BAIK!

Assalamualaikum.
Selamat Sejahtera.

Well, a little bit upset today. Kerana orang yang aku sayang dah membenci aku, tapi takpe, memang itu yang aku nak pun. Aku tak nak dia sayang aku lagi. Tapi, sebelum aku buat dia membenci aku, ada ayat-ayat dia yang buat aku keliru......


" muktamadnye antara kte jus kwn n xbleh lebh dr seorg kwn n sye pilh bf sye tok jd lebh dr seorg kwn..ok.. "


Wah, susunan ayat yang sangat cantik. Dia lupa agaknya janji dia 3 tahun tu. Tapi takpelah, dah dia cakap camtu. Betul kata Rafidah, jangan terlalu mengharap sebab Rafidah tu tahu aku mengharap and baru aku sedar, dia cakap betul. Yela kan, aku ni baru je dia kenal tak macam bf dia, dia dah kenal lama padahal setahun je. Memang patutlah dia pilih bf daripada aku. Kalau aku pun mesti pilih bf sebab takkan nak pilih orang lain. Kan? Hehehe. Yang bestnya si Rafidah sejak nak kahwin ni asyik menghilang je.

Aku sedar, aku ni tak matang, macam budak-budak. Merepek sana, merepek sini, tak funny, tak baik. Biasalah umur macam aku ni, asyik nak enjoy je. Kerja takde, pendapatan tanggungan keluarga. Agaknya sebab ni kot. Ntahlah.

Aku rasa sedih gak bila dia kata,

" shut up!!!!!!!!!!!!!!!!!! "
" sye benci awk "

Dia tak faham apa yang aku maksudkan tapi takpe, sudah cukup dia cakap macam tu kira oklah. Lepas ni takdelah nak sayang aku lagi. Biar je dia sayang orang yang dia dah kenal setahun tu.

Lepas ni, just continue lah. Baru ingat 26 Jun ni nak jelajah seremban tapi dah jadi camni. hancur harapan den!

Hahaha..

Its over now..

3 comments:

eydakhairina said...

harap betul betul la dye tuh oke..
jgn men cakap je ! :P

Shukri said...

dah benci maknanya okeh lah tue..
eheheheh

NOIN said...

sokong2!

(xtau pape pon)