Tuesday, June 23, 2009

Friends!

Evening..

Sorry if sejak 2-3 minggu ni kelihatannya aku agak jiwang, emo dan macam-macam lagi seolah-olah aku berada di dunia sendiri or zaman jahiliah. Minta maaf.

Aku hilang fokus sekejap hanya kerana seorang perempuan yang takkan jadi milikku aku walau harapan setinggi gunung. Ceh Wah!

Sorry guys, no worry. Our project berjalan seperti biasa. Kini aku rasa minda, roh dan juga semangat aku sudah bebas. Kini aku lebih fokus untuk ke hadapan. InsyaAllah seperti yang kita rancang, bulan Julai akan berlakunya penggambaran klip video JGO. Apa-pun kena jumpa diorang nak bincang pasal storyboard ke apa.

Apa yang jadi ni, semuanya salah aku. Aku tak fokus. Man, betul cakap ko, aku ni desperate tapi Rafidah cakap lagi betul, aku desperate hanya kepada seorang perempuan sahaja. Hehe!! Kau tak kenal dia man, tapi bakal suami dia sebijik macam ko! Hahaha

Aih! Sisa-sisa lalu masih ada dalam kepala otak aku ni! Blah kau, nyah kau dari serebrum aku! Hahaha. Have a nice life with your guy. Don't you ever come back macam lagu Utada Hikaru pula. Ceh!

Jika anda membaca ruangan blog ni, just to wish you HAPPY BIRTHDAY this 26th Jun yang ke-23. I still remember your birthday. Oh, I forgot, you hated me! Hahaha. Take a hike girl! Wish you happy in your life!

Lepas ni, pasti aku tak naklah makan nasi ayam, mesti sakit hati, sakit urat kentut, sakit payu dara. Eh, aku ada ke payu dara! Hehe. Bilalah aku nak dapat praktikal ni, aku ni nak bina KERJAYA nanti lepas 3 tahun, nak ada duit sendiri, bolehlah aku MATANG kan diri sendiri, so bila MATANG bolehlah aku jadi BAIK dan seterusnya aku nak cuba ujibakat raja lawak supaya aku boleh tahu yang aku ni FUNNY atau tidak. Hehe. Takpun bila dah ada KERJAYA nanti boleh buka bisnes sendiri, buka kedai ke, eh, syarikat sendiri. Agak-agak lepas 3 tahun boleh ke aku capai semua tu ye? Hehe. Rasanya boleh aje, usaha itu tangga kejayaan.

Sebut pasal 3 tahun, macam pernah dengar je ye. Hehe. WHATEVER!! Hehe

Aku jahat gila kan? Hehe. Tulah, aku tak nak perangai jahat aku datang, kan dah jadi orang pertama rasa. Nasib baik tu baru sikit. Tapi cukuplah, itu je aku nak tunjuk. Aku dh insaf dah! Hahaha.

Cakap pasal tunjuk, bila agaknya aku nak tunjuk yang aku ni nak berKERJAYA ye? Aku tak nak kena hina sebab ni lah, ramai dah macam menghina aku sebab takde KERJAYA. Tidak mengapa, lepas aku dah ada KERJAYA, aku nak cari gadis yang tak pandang hanya pada material sebab nanti aku bercinta atas dasar SAYANG, CINTA, KASIH, IKHLAS. Aku pun tak nak memilih berdasarkan TARAF atau SETARAF.

Hehe.

Penat aku tulis ni. Selamat beradu! Esok nak keluar dengan bintang paling popular! Hehe. Tempatnya mana lagi kat Taman Tasik Perdana lah. Takkan lah aku nak keluar dengan jantan kot pergi sana. Aku rejam sorang-sorang kata aku gay. Mestilah aku nak keluar dengan orang perempuan. Nak bertenang kat sana. Karang mengimbau balik sejarah silam pulak dah. Takpelah, pergilah, suruh bintang paling popular tu buat lawak bodoh biar aku gelak, takdelah aku teringat kisah silam. Buat sakit hati je kisah silam ni. Menyampah tau dear! Hehe

Dah, aku nak tidur. Aku nak mimpi basah malam ni, biar aku jadi MATANG.

1 comment:

ChemSter said...

haha
yea yea. MATANG.
cehh
kelua laa ngan jgo lakk.
negehehe :D
*nyibukk saje. hee (:*