Thursday, June 18, 2009

Pagi Tadi

Assalamualaikum..

Lepas satu masalah datang, ada pulak masalah baru yang timbul. Macam-macam dugaan menimpa. Apsal erk?

Tapi aku tak nak lah sebab masalah ni, aku terus nak putus asa. Sebab before this, aku ikutkan je, aku tak membantah. Sekali sekala perlu membantah untuk kepentingan diri sendiri.

Tapi hari ni lah aku rasa diri aku teruk! Arrgghhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

Balik je kolej tadi aku membuta je, tak tahu nak buat apa. Masing-masin dah melancarkan perang dingin ala soviet union. Dengan secara tak sengaja aku pun turut sama. Kadang rasa tak adil pulak aku tapi apa nak buat kan.

Hari ni ada orang marah kat aku sebab tak reply mesej dia malam tadi. Errmmm

Bila ym pagi-pagi, tanya sikit, dia punya jawab punyalah..ehehehe. Tapi takpelah, aku tulis ni pun bukan sebab aku bengang ke apa. Biarlah dia nak marah ke apa.




Aku : sihat ker?

Dia : x..tgh sakit ati

Aku : psl sy ker?

Aku : kalu psl sy, minta maaf banyak2

Dia : ntah...xtw pasl spe

Aku : oo..beristigfar byk2

Aku : jgn ikutkan perasaan marah

Aku : mesti blum makan kan?

Dia : suketilh da mkn ke lom

Aku : ok..awk pun dh lain je ni...xpelah..maaf ganggu

Aku : mcm mrh2 je..xpelah..sy xnk ganggu ok..bye!!!

Dia : mne sye xmarh..da smlm senyap jer...



heheeh...

No comments: