Tuesday, June 16, 2009

Pening!!!

Assalamualaikum...
Good Evening dan Selamat Sejahtera.

Dikesempatan ini saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kerana membaca blog aku ini. Sekarang ni aku dalam proses untuk menjayakan projek terbaru aku, buat music video untuk band Julies Goes Overseas. Terima Kasih kepada Ant kerana memberi peluang kepada aku dan amir untuk menjayakan projek ini. Harap ia akan berjaya dengan terlaksana. InsyaAllah.

Banyak dugaan dan cabaran kebelakangan ni berlaku kepada diri aku sehinggakan aku rasa nak putus asa dan tinggalkan kesemuanya. Setiap hari, aku keep on kuatkan diri untuk tempuh hari-hari esok walaupun aku tahu aku sebenarnya tak kuat untuk melaluinya.

Ada sesetengah kawan-kawan aku tahu apa yang berlaku kat aku sebenarnya. Mereka juga memberi semangat kat aku supaya melupakannya. Tapi apa aku boleh buat, makin aku lupakannya, makin aku ingatkannya. Iskhhhh!!!

Setiap hari, aku bangun pagi bila aku tengok handphone. Aku sayu, aku rindu, aku sebak. Aku nak rasa happy macam 3 bulan lepas.

Kat sini aku nak minta maaf kepada seseorang, aku tak boleh nak terima dan teruskan perhubungan ni kerana hati aku milik orang lain. Still belum terlambat sebelum berlakunya kesilapan di masa akan datang. Thanks. ( kalau si jebon tu baca comfirm bahan aku punya )

Status aku sekarang sedang menunggu jawapan untuk praktikal. Kalau tak dapat, comfirm bulan 9 aku akan mula praktikal. Kalau itu terjadi, ada lah masa untuk menyiapkan music video Julies Goes Overseas. Bercakap tentang video ni, sebenarnya Ant dah offer masa masuk semester major projek, pada masa tu memang tak boleh nak cakap apa sebab tak pasti. Alhamdulillah, abes sahaja semester major arituh, dengan automatiknya aku dan amir terima offer dari Ant, wakil Julies Goes Overseas.

Aku pun tak nak cakap mendalam pasal video ni kerana aku rasa tak elok diheboh-hebohkan kerana masih dalam proses pre-production. Cukup sampai sini jelah.

Disebabkan nak buat video ni lah, aku rasa aku bersemangat untuk teruskan perjuangan aku. Kalau tidak kerana ni, minta maaflah aku akan emo je selalu.

Aku harap 'dia' dapat baca blog aku ni sebab aku nak dia tahu hati aku ni hanya milik dia seorang sahaja. Aku tak kisah orang nak kata aku bodoh ke, aku ni bangang ke, atau apa-apa pun, tak ada peluang untuk orang lain, aku nak dia je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kalau dia dapat baca blog aku ni, bacalah dan hayatilah.

5 comments:

Mat Jebon said...

ko tau2 jer kan...!!
hahaha...
psl tuh aku rase baek ko tetapkan hati ko utk mak ko jer...!!
sayangilah ibumu kerna syurga di bwh tapak kakinya..!!
secare tak lgsungyer ko akan menyayangi diri ko sndiri....!!
n then u'll what love real meaning of love...!!(rase cam poyo plak aku nih)

psl JGO tuh..Gambateh...!!
jgn hangat2 taik ayam sudah..!!

Qaseh_iela said...

salam...morng...

Anonymous said...

sye da bce da pe yg awk tulis 2.actually sye agk touchg skitlh...

1stly sye mta maaf byk2 coz wt awk jd cm2..jujr sye kte,sye xberniat lgsung nk wt cm2 kt...sye ikhlas nk kwn ngn awk...

awk..sye phm pe yg awk ckp n maksudkn 2...sye dpt rse sumenye...cume wt mse skg yg sye leh ckp ialah sye jus leh accpt u as a friend wt mse skg....walau pape pn tu jer yg leh sye ktekn...i cant accpt u as more a frenz....


try phm 1 jer,situasi sye....kalo bleh sye nk kite masg2 bine krjya dlu..sye ada dreams sye n cm2 gk awk...

bg sye mse pjg lg..xperlu terburu2...
awk..walau sejauh mne pn sye try lari dr awk,walau sejauh mne pn sye elakkn dri dr awk tp kalo sye milik awk..sye ttp akn dtg kt awk...
mmg sye akui, start jer practikl n bis study, sye slalo ignore awk...sye mta maaf byk2... bukn niat sye nk wt awk cm2 tp try phm situasi sye..time study n practikl ni sgt diffrent...lgpn kos sye nie byk kne kje lua..so ble blik da pnt...

n then kdg2 tlalu byk sgt pblem yg dtg,so sye mmg xnk libatn awk lasung dlm pblem sye...ye sye tw, awk ada ajar sye,pape pn pblem kte share n discuss if hve any pblem, tp sye nie jns suke pendam...

awk...kalo bleh skg nie kte jus focus pd keja masg n xsalah kn kalo kte jd kwn wt mse skg nie....

n sye nk wish gudluck walau pe pn kje yg awk wt...
wt smpai bjaya k...
n igt 1 jer,pape pn family 1st n b4 nk wt sometg 2, pkr pjg2...jgn tlalu ikut prasaan coz sye sndiri pn akn dpt rse if sometg happn kt u..
k takecare..jgn noty2...
miss u...

Qaeh_iela

eydakhairina said...

oppppps! mental kaco..relax bro!

ChemSter said...

err,
saya sangat menuggu JGO!

dann,
saya sedihh dgn ciriita kamu juga.
(T.T)
besaba laa (:
ade hikmah sume tuu