Sunday, June 14, 2009

Selamat Hari Ahad

wuuuuaaaaaarrrrrgggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

Seronoknya dapat bangun waktu tengahari!

Semalam je aku tak melekat kat rumah. Pagi-pagi aku dah keluar ke taman metropolitan pergi sihatkan badan berjogging. Tengaharinya aku dah siap-siap nak ke rumah datuk kat bandar seri putra.

Pergi melawat datin yg kakinya patah. Biasalah jumpa pakcik dan makcik, mestilah ada seronok sikit. Rumah diorang dahlah beso, segan plak aku. Hehe..

Balik je lepas maghrib, sampai je kt rumah aku terus ke surau sebab ada pertandingan bacaan Al-Fatihah dengan azan. Selamber je datang, sume pakai baju melayu, aku sorang je datang pkai biasa. Best majlis malam tu, kita boleh tengok anak-anak kecil azan, baca Al-Fatihah, bukan senang kita nak tengok anak-anak kecil buat semua tu.

Habis je majlis, aku terus lepak borak-borak sampai pukul 4pagi, baru aku balik rumah. haha.. Tu tido sampai melarat tengahari.

No comments: